Hoe vond u de informatie op de website?
Bent u tevreden over de benadering / behandeling door uw plastisch chirurg?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij de VandenBroecke Kliniek laten uitvoeren?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Sylvia

Na jaren wikken en wegen besloten om een bovenooglid correctie te laten doen. Ik was altijd huiverig dat je oogopslag na zo'n operatie erg zou veranderen. Dat je ogen te rond worden zoals bij mijn moeder 30 jaar geleden het geval was. Duco van den Broecke heeft mij uitgelegd waarom dat zoveel jaar geleden gebeurde. Hij heeft me heel uitvoerig verteld hoe hij te werk gaat en wat ik zou mogen verwachten. Twee weken na de intake kon ik al terecht. De hele operatie is me meegevallen, ja de eerste verdovingsprik is wat venijnig maar de andere voel je al niet meer, dat doet Dr Van den Broecke echt heel professioneel en rustig. Met een halfuur waren mijn beide ogen gedaan en mocht ik nog even uitrusten met een ijsbril op. De dagen na de operatie heb ik heel trouw ieder uur 10 min gekoeld en de grote blauwe plekken en zwellingen zijn weggebleven. Het moment dat de hechtingen werden verwijderd was magisch. Ik kreeg een spiegel in mijn handen en ik zag mijn ogen en kreeg dikke tranen van blijdschap! Nu al zo prachtig resultaat, waarom heb ik toch zoveel jaren gewacht dacht ik toen..
Ik kreeg dr Van den Broecke via een vriendin aangeraden en ik raad het nu ieder ander aan die het overweegt. Gewoon doen het valt echt ontzettend mee en het resultaat is fantastisch.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Professioneel

Score voor VandenBroecke Kliniek: 5/5