Hoe vond u de informatie op de website?
Bent u tevreden over de benadering / behandeling door uw plastisch chirurg?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij de VandenBroecke Kliniek laten uitvoeren?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Goede ervaring ,fijne ontvangst geholpen door dr van den Broecke,maar na een jaar voelt mijn oogleden nog heel erg zwaar aan ik heb nog steeds geen open blik.dr van den Broecke was ook niet tevreden na eind controle.moet het nu nog een keer gedaan worden ? vriendelijke groet

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

vriendelijke dames bij ontvangst.

Reactie VandenBroecke Kliniek:

Allereerst willen wij u bedanken dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven.
Wat vervelend dat u nog steeds een zwaar gevoel ervaart na uw ooglidcorrectie. Bij de eindcontrole was goed te zien dat u veel vocht vasthoudt rondom de ogen, dit kan een zwaar gevoel geven. Tijdens de eindcontrole heeft dokter van den Broecke met u besproken dat een lymfedrainage massage deze klachten mogelijk kan verlichten.
Wij kunnen voor u een vrijblijvend consult inplannen bij één van onze huidtherapeuten om de mogelijkheden te bespreken. Mocht u eerst nog een afspraak met dokter van den Broecke willen dan kan dat natuurlijk ook. Wij willen graag dat uw klachten verminderen.
U kunt ons bereiken via 088-0042700. Of per mail naar info@vandenbroeckekliniek.nl.
VandenBroecke Kliniek

Score voor VandenBroecke Kliniek: 2.5/5