Hoe vond u de informatie op de website?
Bent u tevreden over de benadering / behandeling door uw plastisch chirurg?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij de VandenBroecke Kliniek laten uitvoeren?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Hesther Kühn

Over het ondergaan van een ooglidcorrectie heb ik lang nagedacht maar uiteindelijk na jaren met hoofdpijn te hebben gelopen en vermoeide ogen toch de stap genomen. Nadat een vriendin bij Van den Broecke was geweest en het resultaat verbluffend was heb ik niet meer getwijfeld. Ik had jaren eerder de stap moeten nemen om mijn ogen te laten liften. De ingreep is mij echt meegevallen ook het koelen de eerste dagen, daar moet je echt even de tijd voor nemen, was geen onoverkomelijk kwaad. De chirurg die mij geholpen heeft mevrouw Aveline Ackermens is echt een schat die je serieus neemt en je op je gemak stelt, dit geldt ook voor de assistenten die bij de kliniek werkzaam zijn. Echt mensen die hun vak verstaan met een goede positieve en hulpvaardige instelling.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Dat je serieus wordt genomen, positiviteit van de medewerkers en de hulpvaardigheid van de personeelsleden. Tips en trucs die meegegeven worden. Echt Top!

Score voor VandenBroecke Kliniek: 5/5
Beveelt u de VandenBroecke Kliniek aan? Ja