Van Toog

hoogendoorn

Niet betrouwbaar, komen beloftes van aantal jaren garantie beslist niet na, wijzen naar onderaanemer terwijl van Toog zelf de opdracht aanneemt en het geld hiervoor binnenkrijgt. Mijn kelder is na het betalen van een forse prijs nog steeds lek!

Reactie Van Toog:

In de opdrachtbevestiging is destijds duidelijk vermeld wie de uitvoerder is, en daarmee wordt ook de overeenkomst aangegaan. Van Toog is hierbij de bemiddelende organisatie die tevens administratieve handelingen (prijsopgaaf en facturatie) uitvoert voor de uitvoerende partij. De derde partij is geen onderaannemer, dit staat ook duidelijk vermeld in de voorwaarden waar u op bent gewezen, en waarmee u dus bekend mee bent (of had moeten zijn). Zoals al eerder is aangegeven vinden wij uw situatie wel uitermate vervelend. Het is voor ons echter niet mogelijk om u hierin financieel tegemoet te komen, omdat u juridisch gezien een overeenkomst met de uitvoerende kelderafdichting partij bent aangegaan. Hierin hebben wij de uitvoerende partij meermaals voor u en vanuit ons op zijn verplichtingen gewezen.

Van Toog

Score voor Van Toog: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 42