Reviews

9.1 / 10
136 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
2/10
Info over verloop order
7/10
Snelheid levering
7/10
Bestelgemak
7/10
Klantvriendelijkheid
3/10
Informatie op de website
6/10
After sales
1/10

Wouter

3/10

De koopervaring was zeer fijn; we werden vriendelijk geholpen, de prijs was okay in vergelijking met andere bedrijven, zit bij de hogere prijzen, maar gezien de verwachtingen helemaal okay. Je wilt tenslotte een goede vloer. Het leggen ging ook prima, de oplevering van de vloer ook, twee kleine puntjes, maar dat zou slijten (dat is overigens nog niet gesleten). Netjes stucloper er over heen gelegd i.v.m. dat we nog in de woning bezig waren.. toen de stucloper er af ging begon de ellende. Er kwamen flinke krassen onder vandaan, onder het mom van 'eigen schuld dikke bult' te rade gegaan bij Addy, helaas kostte het een dagdeel (kleine 300 Euro) om te repareren.. laat maar zitten dachten we... daarna kwam de aders, dikke aders, van de ondervloer aldus Addy, van de gietvloer aldus de aannemer. VHB wilt niet de moeite nemen te komen kijken, de aannemer wel.. maar wij hebben er geen verstand van, dus wie moet je geloven..

Daarnaast valt ons op dat de ondervloer zeer kwetsbaar is, hij krast erg snel, je ziet er werkelijk alles op en nog steeds die aders... dit eerlijk gemeld bij VHB (Addy), maar daar geeft men aan dat er 500 vloeren per jaar worden gelegd... dus aan hun kan het niet liggen.. te rade bij de buren, we hebben met ca 30 nieuwbouwhuizen deze vloeren aangeschaft.. minimaal 7 huishoudens zijn ook niet tevreden, na dat bij VHB te hebben neergelegd en daarbij aangegeven niet tevreden te zijn met de communicatie hoor je niets meer.....

Mijn gevoel zegt me dat dit bedrijf en met name Addy graag verkoopt, maar geen moeilijke vragen wil. Afterservice is hen niet bekend en als je je blijft schuilen achter goede cijfers en 500 vloeren per jaar.. tja dan kan die ene zeikerd de p. krijgen..

VHB. Ik zou ze verre van aanraden.

Sterke punten

Prettige communicatie ten tijde van verkoop. Aardige 'gieters' van de vloeren.

Verbeterpunten of tips

Informatievoorziening onderhoud en aftersales is barslecht. Evenals de kwaliteit van de vloer.

Reactie Van Hollandse Bodem:

Beste Wouter,
Wij vinden het heel vervelend dat je niet tevreden bent over het gebruiksgemak van de 30 m2 gietvloer die we hebben geleverd. Wij hebben in dezelfde fase woningen van meer dan 200 m2 gedaan die namelijk uiterst tevreden zijn. ik heb de mailgeschiedenis nog eens bekeken maar wij hebben in het aftersales traject telkens gereageerd op je mail. De fabrikant heeft de charge van het materiaal nog uitvoerig getest na je klacht en geeft ook aan middels testresultaten dat het materiaal de juiste specificaties heeft. Je hebt ons op 22 januari gemaild dat je naar eigen zeggen "niet zo handige aannemer" wat krassen in de vloer heeft veroorzaakt. Als bijlage bij die email stuur je een foto van de vloer die helemaal onder het bouwvuil ligt. Als jullie of leveranciers na ons zelf krassen in de vloer veroorzaken dan kun je ons daar niet verantwoordelijk voor houden. Wij hebben immers nooit gesuggereerd dat een vloer niet kan krassen bij verkeerd gebruik. Wij adviseren duidelijk hoe je de vloer het langst mooi kan houden en sturen daar na oplevering nog en onderhoudsadvies voor. Eigen schuld dikke bult staat ook niet in onze reactie. Ik zie echter wel staan dat wij netjes een prijs op hebben gegeven voor het herstel van deze krassen veroorzaakt door de aannemer. Zoals besproken tijdens ons verkoopgesprek bestaat er een kans op adervorming. Dit zijn scheuren van een 70mm dikke zandcement dekvloer die aftekenen in onze 3mm dikke gietvloer. We doen er in het voortraject alles aan om dit te voorkomen door jullie een opstookprotocol van de vloerverwarming aan te bieden. Wij sluiten tot 3x toe adervorming uit van garantie in onze beknopte opdrachtbevestiging waarvoor is getekend. Natuurlijk snappen wij nog steeds dat adervorming vervelend is maar we hebben daar juist in geadviseerd en ook na het leggen van de vloer hebben wij gereageerd op je emails. Het is spijtig dat je ons niet aanraad bij andere klanten om het feit dat er krassen in de vloer ontstaand die veroorzaakt zijn door de aannemer. We hopen evengoed dat je heel veel plezier van jullie prachtige woning hebt.
Met vriendelijke groet,
Team Van Hollandse Bodem


Score voor Van Hollandse Bodem: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: man
Leeftijd: 34
Gietvloer