Prijs / kwaliteitverhouding
Deskundigheid
Service en klantvriendelijkheid
Jurian van den Berg

Vrij typisch autobedrijf. Heel vriendelijk bij de verkoop van de auto maar verder wordt er geen moeite voor je gedaan en word je afgescheept met een smoesje. Jammerlijk genoeg verspreekt de medewerker van de werkplaats zich letterlijk 1 zin later waardoor aan de telefoon al duidelijk word dat er niks voor je gedaan gaat worden.
Het gaat hier om een sleutel voor de afneembare trekhaak die de vorige eigenaar er niet bij heeft gedaan. Als duidelijke eis is toendertijd gesteld dat de trekhaak gedemonteerd moest worden voor de aflevering. Netjes contact met mij opgenomen voor de aflevering dat het sleuteltje kwijt is en dat ze hem even na moeten bestellen.
Vervolgens moet ik zelf weer gaan bellen met de vraag waar de sleutel blijft. Toen werd mij verteld dat 'het sleuteltje zou onderweg moeten zijn.' Om vervolgens letterlijk de volgende zin te vragen om over een week maar even terug te bellen.
Hieruit kan iedereen die ooit in zijn leven een pakketje ontvangen heeft meteen concluderen dat het sleuteltje helemaal niet onderweg is want waarom word anders gevraagd om met 7 dagen weer terug te bellen?
Na 7 dagen weer gebeld en weer met een smoes afgescheept. Geen enkele handreiking om bijvoorbeeld langs te komen om de trekhaak op een andere manier er onderuit te halen.

Score voor van der Linden Auto's: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: man