Anton Sprangers

Mijn ervaring met dit bedrijf voor een onderhoudsbeurt en de jaarlijkse APK-keuring is tweeledig.
De technische afhandeling is naar ik aanneem goed gedaan. Ik ben altijd weer tevreden met de conditie van de auto na een onderhoudsbeurt!
Maar er zijn ook wel punten van kritiek:
Vroeger kreeg je een keuringsrapport, zodat je kon zien wat gedaan was aan de auto en wat de conditie van de banden is. Nu kreeg ik alleen een formuliertje waarop staat dat de keuring is gedaan! Jammer.
Vorig jaar was ik bij kwikfit omdat de rechter reflector in de achterbumper beschadigd was, volgens Kwikfit zou een nieuwe reflector 45€ kosten. Bij van Tilborg was men vergeten die te bestellen ( ik had tijdig aangegeven dat deze defect was) en bij de door mij aangevraagde prijsopgaaf bleek deze hier, schrik niet 245€!
Normaal wordt de auto ook altijd gewassen en gestofzuigd, maar nu is dat wel heel snel gedaan, alleen de voormaten waren schoon, maar de achtermatten zijn niet uit de auto geweest en ook niet gestofzuigd.
De auto is gewassen met dichte portieren, dus bij openen van deze bleken de deurdorpels nog vies en vuil te zijn.
Haastwerk dus, jammer. Jammer zo was ik het niet gewend.

Bij de volgende vraag twijfel ik dus: technisch JA, service technisch NEE.

Score voor van Tilborg Autobedrijf: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
APK en service beurt. ( waarom moet ik mijn leefti...