nicole

Zou deze maatschappij nooit meer kiezen

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw Antonissen, u heeft uw klacht pas 2 dagen geleden ingediend, daarom heeft u nog geen reactie van ons ontvangen.
Maar direct ingaande op uw klachten het volgende: Het toilet in een touringcar dient slechts in noodgevallen te worden gebruikt (zwangere vrouwen, kleine kinderen e.d.) en verder niet, al na 2 dagen kan men dit anders in de bus gaan ruiken, daarom houden wij dit toilet bewust dicht.
Parijs bereiken om 18.00 uur is volledig normaal, zeker als het hotel aan de zuid-kant van de stad ligt, het schema dat u schetst klopt dan ook volledig.
Het uitstekende Ibis hotel porte de Italie ligt inderdaad aan de ringweg, precies zoals wij dat beloven, en 15 minuten lopen naar een metro station vinden wij zeer acceptabel voor onze klanten, natuurlijk is 2 minuten prettiger maar dan dient u toch een 4 of 5 sterren hotel midden in het centrum te reserveren en daar hangt toch echt een ander prijskaartje aan.
Jammer dat u hier anders over denkt. met vriendelijke groet. H. Schipper / van Nood reizen

Score voor Van Nood Reizen: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Welke bestemming bezocht?: parijs