Allereerste keer met een kleinzoon van bijna 12 jaar deze reis gemaakt en gekozen dit keer voor een geheel verzorgde reis met excursies, waarvan wij beiden hebben deelgenoten met andere medereizigers die hiervoor ook gekozen hadden. Normaal gesproken ga ik met de trein en maak gebruik van de metro. De vorige keer is inmiddels alweer 7 jaar gekeden...Toen was ij samen met mijn dochter op pad. Zo één op één bevalt mij prima, zeker wanneer je niet bij elkaar woont. Met vriendinnen ben ik ook een paar keer geweest... De tijden zijn inmiddels wel erg veranderd, met name dat Frankrijk meerdere maken getroffen is in een zeer korte periode. Wat een verdriet...Familieleden dachten dat wij de reis zouden annuleren, maar dat hebben gelukkig niet gedaan. Hotelkamer was erg klein...15 cm naast mijn bed was de muur. Geen zitje ..maar we hebben er uiteindelijk alleen maar geslapen omdat we de hele dag op pad waren...Dit is mijn eerste vakantie waar ik niet tussendoor even kon relaxen en eventueel om te kleden voor het avondprogramma, zoals voor de Nacht Club. Iedereen ging in zijn spijkerbroek naar binnen, behalve ik dan....Jaren terug gingen we nog in het lang naar de voorstelling. Het was volgens mijn kleinzoon Super gaaf???? het waren geweldige, onvergetelijke dagen met een zeer goede reisleidster, die de groep uitgebreid heeft geïnformeerd over hetgeen we hebben aanschouwd. Voor herhaling vatbaar!!

Sterke punten tijdens de reis?

Zie mijn verslag.

Score voor Van Nood Reizen: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Welke bestemming bezocht?: Parijs