Margreet Bergs

Goede reis om een eerste indruk van Berlijn te krijgen. Hotel ver uit het centrum maar prima bedden en goede service. Prijs van de reis niet hoog maar er moet erg veel bijgeboekt worden om een en ander te zien. Busreis zeer oncomfortabel door weinig beenruimte. Het was niet mogelijk om wat te gaan verzitten en aangezien de reis in totaal 13uur in beslag nam dus ook erg ongezond. De chauffeur was overigens erg goed en de vering van de bus ook.

Sterke punten tijdens de reis?

Goede chauffeur, goede bedden en alles op tijd zoals afgesproken. Ook goede afspraken als je niet meedoet met een excursie, bus haalt je dan op vooraf afgesproken plaats op tijd weer op.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw Bergs, wij houden de prijs van onze reizen bewust laag, dit met prima 4* hotels die ook altijd goed bereikbaar zijn met het openbaar vervoer.
Klanten kunnen vervolgens zelf bepalen of- en hoe vaak men iets extra's bijboekt, en zoals u zelf ook al aangeeft werkt dit ook prima als men niet meedoet aan de georganiseerde excursies.
De stoelruimte in al onze bussen voldoet uiteraard aan alle wettelijk verplichte afmetingen, heel vervelend dat u dit als oncomfortabel heeft ervaren.
Bedankt voor uw opbouwende kritiek en wij brengen uw complimenten aan onze
chauffeur over.
Met vriendelijke groeten, H. Schipper / Van Nood reizen

Score voor Van Nood Reizen: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Welke bestemming bezocht?: Berlijn