Jj

Enkel het lezen van reviews van VHB in orientatiefase kiezen gietvloerleverancier

Veel mensen lijken tevreden

Het zou de eigenaar sieren om de wat negatievere feedback sportiever op te vatten ipv cynische reacties te geven. Bijv. een google recensie van persoon die twijfelt aan de betrouwbaarheid van bepaalde recensies wordt door de eigenaar volledig irrelevant weggezet als een armoedzaaier omdat de persoon in kwestie maar een huurhuis heeft en "geen koophuis kan betalen".

Reactie Van Hollandse Bodem:

Beste Jan Jesse,
bedankt voor je opbouwende kritiek. Ondanks dat je geen vloer bij ons hebt afgenomen is dit een zeer waardevolle recensie voor ons. Jammer dat we op snelheid van levering, aftersales en verloop van de order order ook mager scoren terwijl we juist niks aan je hebben geleverd.
De google recensie waar je in deze recensie op reageert was echter van iemand die suggereerde een gietvloer van ons te hebben terwijl we die niet hebben geleverd. In een huurhuis is het ook niet toegestaan om een gietvloer te leggen. Het was dus en fake recensie.
Wellicht heb ik wat te scherp gereageerd. Mijn welgemeende excuses daarvoor. ik hoop dat je ook vanuit mijn perspectief begrijpt dat ik na 22 jaar ondernemen het bedrijf beschouw als mijn kindje en dat daardoor de kritiek op iets wat online geplaatst wordt en compleet onwaar is als een klap in mijn gezicht aanvoelt.
In ieder geval hartelijk dank en veel plezier van jullie woning. Ik ga oprecht proberen mijn houding op zulke berichten te verbeteren.
Addy Streefkerk

Score voor Van Hollandse Bodem: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Uiteindelijk niets