Wij hebben een badmeubel, kranen en douche gekocht. We zijn beperkt tevreden. Het meubel is mooi, maar onvoldoende was duidelijk welke accessoires erbij gekocht moesten worden. De siffons zijn zo specifiek en passen niet goed, lastig te installeren. Schroeven van handvatten: slechte kwaliteit. Douche lastig aansluitbaar.
Bij de winkel geweest maar daar vanwege afwezigheid bedrijfsleider nul op rekest. Bellen met service: niet bereikbaar.

Reactie Van Heck Badkamers:

Dag,
Het is ons onduidelijk bij welke dealer of winkel je het meubel hebt gekocht.
In elk geval zijn jouw klachten niet op het hoofdkantoor in Borne terecht gekomen.
Het lijkt erop dat je niet geheel juist bent geinformeerd en dat je niet de juiste sifons hebt ontvangen.
Een schroef die niet goed is, is eenvoudig op te lossen door je gratis nieuwe goede schroeven te sturen.
Zou je contact willen opnemen met de service afdeling in Borne, 074-2662035. Op kantooruren en van maandag t/m vrijdag zijn we 100% bereikbaar. Vraag naar Robert, onze servicman. Zeker weten dat we alle problemen snel en tijdig gaan oplossen. Dan wordt jouw gevoel beter en ga je wellicht een nieuwe review sturen.

Tot gauw!

Score voor Van Heck Badkamers: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee