matthijn vos

Na verhuizing naar Frankrijk heb ik een nieuw apartment gekocht en wilde ik een nieuwe speciale badkamer. Ik heb lang in Frankrijk rond gekeken maar vond de kwaliteit en de bouwstijl erg tekort schieten vergeleken met wat ik in Nederland gezien had. Ik ben dus samen met mijn vrouw via het internet op zoek gegaan naar een unieke badkamer en heb deze gevonden bij Van Heck. Hand gemaakt en verder nergens te krijgen.

Helaas zijn er toch een aantal dingen mis gegaan met name met de levering en met de constructie van een exclusief bad. Het bad in deze werd niet door Van Heck gebouwd waarbij zei natuurlijk ook op de hun leverancier moeten vertrouwen. Uiteindelijk bleek de oplossing om een overloop te installeren te resulteren in een suboptimale oplossing en toch waardevermindering aan het bad. Ook was de levering geplaagd door veel problemen die mede veroorzaakt werden door de locale franse leverancier.

Echter de firma van Heck heeft hier zeer correct de verantwoordelijkheid voor genomen en we zijn in een vriendelijk begripvol gesprek tot een goede compensatie gekomen.

Dit vind he in de huidige corona tijd niet veel waarbij vaak verantwoordelijkheid word afgeschoven op overmacht en de klant blijft zitten met de schade.

Dus niets dan lof voor de firma van Heck die nog weet wat klantenservice betekend. Ik kan deze firma dan nog steeds van harte aanbevelen!

Score voor Van Heck Badkamers: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja