Mario Paap

Prima service en website met noodzakelijke info. Betaal / invulvelden wat rommelig maar goed te doen. Heldere communicatie over levering. Geen track and trace volgens mij. (Kunnen jullie niet zo veel aan doen maar de bezorger had de doos op de stoep voor de deur gezet..stond er gelukkig nog toen we thuis kwamen :)

Groot aanbod van lekkere /andere wijnen dan een supermarkt. Goede smaak beschrijving.

Verpakking + vulmateriaal is niet heel netjes. Alles is wel heel gebleven. Keuze in levering / afhaalpunt (heb ik misschien overheen gekeken). Er zijn bezorgers waar je in het afleverproces nog nieuwe keuzes kunt maken.

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Beste meneer Paap,
Hartelijk dank voor uw feedback! Daar kunnen we weer wat mee. U hoort een track en trace te ontvangen op het door u opgegeven e-mailadres van onze koerier Packs. Zij hebben helaas geen mogelijkheid voor het ophalen van het pakket bij een afhaalpunt. Ik merk echter dat dit wel vaker als een prettige mogelijkheid wordt ervaren. We gaan de mogelijkheden onderzoeken om de bezorgservice onder te brengen bij een andere partner die dit wel kan aanbieden. Bedankt voor de tips! En geniet van de wijnen :-).
Vriendelijke groet,
Angelique van der Linden

Score voor Van der Linden - Drank in het bijzonder: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Bubbels en wijn