Lady Petronella Chernin-Venhovens

Na immigratie vanuit Engeland wist ik eigenlijk maar een ding, ik wilde een moderne stijl na 37 jaar in een cottage styl geleefd te hebben. Ik had alleen een idee over het type bankstel, althans ik had iets gezien wat ik mooi vond en vanuit dit gegeven gaan zoeken wie dit verkocht in Nederland. Ik heb daarna de selectie gemaakt voor 2 zaken. De eerste zaak bracht echter weinig in qua vernieuwende ideeen. Bij Van der donk was dit totaal anders. Toen ik voor de tweede keer Van der Donk bezocht, kwamen ze met een zeer verrassend voorstel, waar ik totaal niet aan had gedacht. Mijn idee van een hoekbank werd vervangen door een zeer mooie combinatie met een alleenstaande grote fauteuil en extra relax forteuil. Deze keuze pakte zeer goed uit omdat met name de belijning precies klopte met de vensterbankhoogte. Maar ook de ruimte indeling zoveel beter werd gelet op de andere lijnen in de kamer. Ook dient te worden genoemd dat na een bezoek van de Han van der Donk aan mijn huis, ik het advies kreeg om de eikenvloer schuren en white wash finish te geven. Dit bleek later een van de beste adviezen die ik gekregen heb die niet met het meubilair zelf te maken had. Ik ben dan ook zeer tevreden met het zeer mooie eindresultaat en de totale begeleiding gedurende het gehele proces. Ook wil ik Erwin bedanken voor zijn input op de totale styling die het resultaat de finishing touch heeft gegeven. Ik wilde een wauw factor en die heb ik gekregen! Super gedaan!

Goede ideeen, vernieuwend! Grote collectie van meubilair in de zaak zelf. Goed inzicht in de bestaande ruimtes in combinatie met de mogelijke meubelen en verlichting.
Goed gevoel voor het totaal concept en de styling. Al na een paar besprekingen werd duidelijk welke kant het op moest en werd alles door de gemaakte tekeningen zeer concreet. Kleurcombinaties zijn zeer doordacht en pas als je een tijdje erin woont ervaar je dat pas echt! De montage van de meubelen werd met veel zorg gedaan.
Ze nemen de tijd voor jou als klant en luisteren ook goed naar je wensen maar proberen ook wel goede ideeen te belichten.

Score voor Van der Donk Interieur: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: