UX MAZE

Kennis & Vakmanschap
Afspraken nakomen
Communicatie

Heritage Prints

Ik heb contact opgenomen met Ux Maze nadat ik een website en webshop vanwege een overlijden in de familie had overgenomen, een moeilijke tijd. Zij hebben mij op een zeer plezierige wijze geholpen. De eerste stap was het updaten en installeren van alle nieuwe patches en corrigeren van de veiligheidsrisico's. Vervolgens zijn een aantal verbeteringen doorgevoerd, waardoor de vaste kosten van de website omlaag zijn gegaan en het klantenproces is verbeterd. Tot slot hebben zij waardevolle input gegeven voor het marketingplan.

Een sterk punt van Ux Maze is de persoonlijke aanpak en het meedenken om de kwaliteit van zowel de website als de webshop te verbeteren. Ook de ruime ervaring van Ux Maze met Magento en webshops is een ijzersterk punt, waardoor de verbeterslag van de website probleemloos is verlopen en verbeteringen eenvoudig doorgevoerd konden worden. Door het gebruik van een development site konden alle geplande aanpassingen van te voren goed getest worden en werd het klantenproces niet verstoord.

Score voor UX MAZE: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 57
Aangekocht product: Update en verbetering website, nieuw betaalsysteem