Betrouwbaarheid
Communicatie

Natalia

Erg slecht

Reactie UWassistent:

Vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring met UWassistent heeft gehad! Er is bij u een klus in huis uitgevoerd. Daarbij is helaas niet alles goed gegaan. Dat betreuren we zeer.
Naar aanleiding daarvan hebben wij uitgebreid telefonisch contact met u gehad over de afhandeling hiervan. Daarbij zijn meerdere voorstellen gedaan over bijvoorbeeld herstelwerkzaamheden. U stond daar niet voor open. Dat is uw goed recht.
Doordat er wel degelijk ook werkzaamheden op een goede manier zijn uitgevoerd, is er vervolgens een factuur naar u gestuurd. Wij hebben ons bij het opstellen van deze factuur zo flexibel mogelijk geprobeerd op te stellen, waarbij is gekeken naar uw kant van het verhaal en naar het verhaal van de betreffende dienstverlener. In het gedane voorstel komen we dan ook zowel u als de dienstverlener tegemoet. Op de factuur die uiteindelijk is opgesteld zijn daardoor veel kostenposten weggestreept.
We vinden het jammer dat u niet tevreden blijkt te zijn naar aanleiding van de aangeboden oplossing. Wij hebben ons uiterste best gedaan om een oplossing aan te bieden waar alle partijen zich voor een groot deel in zouden moeten kunnen vinden.

Score voor UWassistent: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: