C.D.

Een bedrijf bestaat uit verschillende mensen, het is maar net met wie je te maken krijgt. Ik heb geen prettige ervaring. Mijn hulp liet het afweten zonder communicatie. "Het bedrijf" kwam niet veel verder dan standaard antwoorden en oplossingen. Dat onpersoonlijke heeft mij doen besluiten te stoppen met de samenwerking. Ik had en heb behoefte aan een bedrijf wat zich inzet voor mij en medewerkers levert waar ik op kan vertrouwen. Deze dure variant van goede hulp zoeken heeft voor mij geen meerwaarde gehad en heeft mij helaas niet ontzorgd.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw feedback! Vervelend om te lezen dat u toch een ontevreden gevoel over heeft gehouden aan onze dienstverlening.
Op het moment dat een dienstverlener zonder enige vorm van communicatie een keer niet komt opdagen, proberen wij natuurlijk altijd te zoeken naar een passende oplossing voor de ontstane situatie. Zo hebben we in dit geval contact opgenomen met uw dienstverlener om het voorval te bespreken én om te bekijken of de hulp snel weer opgestart kan worden.
Uw dienstverlener gaf aan dat zij toch graag weer wilde komen werken. U gaf echter aan dat u geen heil meer zag in de dienstverlening van deze dienstverlener. Dat is begrijpelijk als er afspraken niet worden nagekomen.
Vervolgens hebben we aangegeven dat we graag voor u op zoek gaan naar een andere, geschikte dienstverlener. U zag daar toch van af en gaf aan via een andere weg een passende oplossing te zoeken. Dat vinden we natuurlijk jammer, maar we hopen dat u op deze manier toch ook snel weer een huishoudelijke hulp heeft!
Mochten wij u nog ergens van dienst mee kunnen zijn, dan horen we dat natuurlijk graag!

Score voor UWassistent: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: