R.G. de Jongh

Wat een star bedrijf. Mijn wensen worden niet gehonoreerd. Ik moet aan de wensen van het bedrijf voldoen maar het bedrijf niet aan mijn wensen. Dit lijkt mij geen juiste volgorde

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg jammer dat u de gang van zaken op deze manier heeft beleefd.
Onze persoonlijke assistent (lokale contactpersoon) heeft meerdere malen contact met u gehad over de wensen die u heeft. Mede daardoor hebben we ook meerdere dienstverleners aan u voorgesteld. Natuurlijk kan het altijd voorkomen dat u om een bepaalde reden niet geheel tevreden bent over een dienstverlener. In een dergelijk geval komen we altijd graag in contact met de klant, zodat we kunnen kijken hoe we dit op kunnen lossen. Zo zijn we ook met u het gesprek aangegaan, op zoek naar een oplossing.
Werkafspraken worden altijd in overleg met de klant en dienstverlener gemaakt. Daarbij wordt vanzelfsprekend altijd gekeken naar de wensen en verwachtingen van een klant. Niet voor niets hebben we 3 dienstverleners aan u voorgesteld.
Wij wensen u succes met het vinden van een oplossing die kan voldoen aan alle wensen die u heeft.

Score voor UWassistent: 1.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: