Willem

Ik zou ondersteuning krijgen ivm een opgelopen letsel schade. Er zijn twee dames geweest en een is nooit gekomen. De reden dat beide danes niet terug gekomen zijn is omdat er achterstand was. Hetgeen logisch is als je ondersteuning biedt bij letselschade. Met als resultaat een maand verder zonder ondersteuning.

Beide dames gaven aan normaal vrij te zijn op de dag dat ze kwamenmaar door druk van de werkgever een extra klus aangenomen te hebben.

Bij navraag wat de reden zou zijn werd ik verwezen naar de tussenpersoon. Hetgeen mij heel onprofessioneel overkwam. Het voede alsof ze uurtjes willen maken om te kunnen factureren en totaal geen oog voor de klant hebben..

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u de zaken op deze manier heeft beleefd. Dat is natuurlijk nooit de bedoeling geweest!
Het klopt dat er inderdaad twee dienstverleners bij u zijn geweest om de achterstand van het huishouden weg te werken. Helaas gaven zij beiden aan dat zij niet in staat waren om de betreffende achterstand op een goede manier weg te werken, waardoor zij zich genoodzaakt voelden om van de opdracht af te zien.
Vervolgens is het ons niet gelukt om een vervangende dienstverlener voor u te vinden, waardoor wij de gehele opdracht niet meer in konden vullen. Doordat de opdracht via een letselschadepartij bij ons terecht is gekomen, hebben wij de opdracht vervolgens terug bij hen onder gebracht. Zij hebben daarna contact opgenomen met uw belangenbehartiger om de situatie uit te leggen, waarna gekeken kon worden naar een passende oplossing voor de situatie.
Wij willen uitdrukkelijk benadrukken dat onze dienstverleners nooit onder druk van ons ergens aan de slag ‘moeten’ gaan. Dienstverleners zijn altijd vrij om opdrachten aan te nemen of om deze eventueel te weigeren.
Hopelijk is er inmiddels een passende oplossing voor u gevonden, zodat de ontstane achterstand bijgewerkt is / kan worden!

Score voor UWassistent: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: