Het contact met UvA Talen heb ik als heel prettig en professioneel ervaren. Ik ben regelmatig en op tijd geinformeerd over de lessen, de docent en de boeken. Ik heb de spullen op tijd en in keurige staat ontvangen. Het materiaal is heel duidelijk, leuk en prettig om mee te werken. het boek en de CD rom vullen elkaar goed aan. De inhoud van de cursus (Deel 1) is precies wat ik hoopte en voldoet aan al mijn verwachtingen qua woordenschat, grammatica en bruikbaarheid. Fijne afwisseling tussen theorie, oefeningen en plaatjes. Goed ook dat de CD Rom zowel video als audio oefeningen biedt. Mijn docente is perfect voor deze cursus. We hadden meteen een goede klik en we konden het tempo en de interactie goed op elkaar afstemmen. Ik waardeer haar flexibiliteit om op locatie de lessen te hebben willen geven, wat voor haar een hele reis was. De uitleg en opdrachten die zij mij gaf waren een uitstekende aanvulling en ondersteuning van de cursus, ik heb heel veel van haar geleerd. Hartelijk dank voor alles!

Score voor UvA Talen NL: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja