Usine

Phan

Helaas dezelfde ervaring als vorige keer; te lang moeten wachten, alleen dit keer nog langer. Voor de kinderen = speelhoek zijn we toch gegaan.
Gezien de ervaring hadden we op tijd 16.30u het hoofdgerecht besteld. Daarvoor nog wat borrelhapjes gehad, en dat was op tijd. Na 40 min aan bediening gevraagd of ze wisten hoelang het hoofdgerecht zou duren. De bestelling bleek niet doorgegeven te zijn. Jammer. Alsnog bestelling gedaan. Er werd gezegd dat het 15 min zou duren. Na 20 min nog niks. Na 2 keer vragen, en bijna op het punt om naar buiten te lopen, kwam om 17.48u het eten aan. Tussendoor werd gevraagd of we van het huis nog iets als tussendoor wilde, vriendelijk, maar we hadden al borrelhapjes gehad. Bij het ontvangen van de rekening zelf gevraagd of er niet iets van de prijs kon. Dat kon gelukkig wel.
Tip: geef de bediening een aantal vaste tafels waar ze verantwoordelijk voor zijn ipv dat iedereen het hele restaurant door loopt. Zo is er hopelijk meer overzicht en worden klanten sneller geholpen.

Score voor Usine: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: vrouw