7/10
5/10
8/10
8/10

Event Department

7/10

Onze ervaring was prima. Alleen werd er bij de aanvraag van de spellen aangegeven dat 1 spelbegeleider 2 spelopstellingen kan begeleiden wanneer deze naast elkaar komen te staan. We hadden de spellen ook praktisch naast elkaar laten plaatsen, echter wel met twee verschillende spellen, maar het was niet voldoende om 1 spelbegeleider te hebben. Het was dus prettig geweest als er geadviseerd werd dat er met twee verschillende spellen 2 begeleiders nodig zijn. Het was wel prettig dat de medewerker zelf mee dacht en een ander spel startte nadat twee kinderen hun evenwicht waren verloren bij het Mount Wingsuit.
Tenslotte, was het ook handig geweest als we een adviesleeftijd hadden te horen gekregen voor de spellen. Er waren dus twee wat jongere kinderen die hun evenwicht verloren en de spellen waren wat te complex voor de jongere doelgroep.

Reactie Urban Events:

Beste, Wat vervelend om te horen dat jullie teleurgesteld zijn over het gegeven advies vooraf. Dit is inmiddels het vierde jaar op rij dat we voor jullie games mogen verzorgen op dit event in Tuschinski Amsterdam. We hebben ook al vaker VR games verzorgt (telkens 2 opstellingen met 1 begeleider) Het komt eigenlijk nooit voor dat 1 begeleider niet twee opstellingen tegelijk kan begeleiden wanneer deze naast elkaar staan. Dat het afgelopen zondag niet goed ging is natuurlijk erg vervelend. De suggestie voor de gekozen games zijn in dit geval voortgekomen uit de wens van jullie om deze te laten aansluiten bij het thema. Ze zijn dus niet puur gekozen op de doelgroep. Wellicht hadden we hier wat meer rekening mee moeten houden in het advies. Er blijven echter altijd factoren meespelen die we vooraf niet kunnen inzien. Ik denk dat het inderdaad positief is dat de begeleider heeft gewisseld van spel toe hij constateerde dat de game te moeilijk bleek te zijn. We zullen nog even contact opnemen om verder te evalueren. Dank voor de feedback!

Score voor Urban Events: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: