Jari

Slecht bedrijf. Levertijd op website klopt niet. Zou "1 a 3 werkdagen" moeten zijn. Blijkt drie weken te zijn. Nadat ze mij daarover hebben geïnformeerd zou je verwachten dat de levertijden op de website ook aangepast worden. Maar nee dat doen ze niet. Hierover heb ik ook een review op Google geschreven waarbij zij met een heel zielig verhaal komen dat het ook maar "mensen" zijn en dat de levertijden in een fractie van een seconde kunnen wijzigen. Maar nogmaals, ze passen de levertijden ook niet aan op de website. Dus het is gewoon een lul verhaal om mensen te laten geloven dat ze hun best doen.

Reactie UitlaatDiscounter.nl:

Beste,
wij vinden het jammer dat de ervaring zo slecht is bij ons. Wij hebben bij artikelen geen levertijden in dagen staan. Er was een product besteld waarbij de status het volgende is "Snelle levering, neem contact op voor de exacte levertijd" . Er is geen contact geweest, nadat de levertijd was doorgegeven was dat te laat voor je, wij hebben vervolgens direct netjes het geld terug betaald. daar was je ook tevreden over zoals je in een eerdere review op google vertelde. De status bij het artikel is nog steeds hetzelfde dat klopt, "Snelle levering, neem contact op voor de levertijd" helaas is het bij producten die speciaal uit de fabriek komen soms langer dan 2 dagen echter zullen wij altijd eerlijk zijn over de levertijd.

Score voor UitlaatDiscounter.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: Sportuitlaat mercedes 190E