Begeleiding
Service
Voorbereiding

Chiel Booijink

Het uitje wat opzich goed geregeld, de begeleidster was alleen niet op de hoogte van de vele bouwwerkzaamheden.
Het eten na de tijd was erg slecht. het vlees was rauw van binnen. dit ook aangegeven richting de obers maar hier werd niks aan gedaan. Dit hierna ook aangeven richting de begeleidster deze gaf aan dat e.e.a. via het kantoor werd opgelost.

Het uitje was goed georganiseerd.

We hebben ter plekke aangegeven dat het eten niet goed was. Dit is gebeurd richting de begeleidster en richting de obers.
Als hier een opmerking op komt zouden we graag zien dat dit ter plekke word opgelost en niet dat het word afgeschoven naar iemand die het verhaal eigenlijk niet kent. Elk overdrachtsmoment kan er namelijk voor zorgen dat er dingen worden vergeten door te geven.

Reactie Uitjes en Eten:

Bedankt voor jullie reactie. Dit stellen wij zeer op prijs.
We zijn blij om te horen dat jullie het Escape in the City spel als geslaagd hebben ervaren!
Wij betreuren het echter dat jullie het restaurant als slecht beoordelen. Op jullie eigen verzoek is het restaurant Parrillada Argentina gereserveerd. Uitjes en Eten had het restaurant nog nooit bezocht en het is ook niet een restaurant waar wij normaal gesproken mee samenwerken. Het restaurant staat als goed omschreven maar een aantal van jullie vonden de soep flauw en het vlees te rauw. Helaas is buiten onze medewerkster om getracht het op te lossen met de obers van het restaurant. Dit is niet gelukt. We betreuren het dat jullie ontevreden zijn, echter constateren wij wel dat de keuze van het restaurant door jullie zelf bepaald is. We hebben de paar dagen na het uitje 3 x contact gehad om de klacht te bespreken. Wij hopen dat de passende tegemoetkoming die wij eerder hebben aangeboden en kortgesloten, alsnog een verzachting is op jullie uitje die niet geheel als positief is ervaren. Jaap Dijkstra (eigenaar Uitjes en Eten)

Score voor Uitjes en Eten: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Escape in The sity