Prijs kwaliteit verhouding

Trans Esbima

Ik had problemen met mijn AEG Öko_Lavamat wasmachine. Ik kreeg eerst de C6 foutmelding tijdens spoelen. En iets later de hele tijd. Online al gevonden dat dit waarschijnlijk de pressostaten zou zijn dus deze besteld. Direct na het weekend is de bestelling klaargemaakt en had ik op de dinsdag in huis. Top. Maar de foutmelding bleef. Via de telefoon heb ik contact gezocht en erg goed geholpen door Patrick. Die mij de resetfunctie en serviceboekjes van mijn type wasmachine heeft door gestuurd per mail. Ik had ondertussen mijn wasmachine schoongemaakt en leidingen
al doorgeblazen. En weer de oude pressostaten terug gezet. En de reset werkte! In overleg mocht ik de bestelde spullen terug sturen als ik zelf de verz nd kosten betaalde. Niet meer dan logisch. Maar Patrick gaf al aan wacht even met terug sturen en draai eerst een paar wasjes. Na het eerste wasje kreeg ik de foutmelding C7. In eerste instantie zou dit het verwarmingselement moeten zijn, maar in de handleiding stond ook weer de pressostaten. Toch de de zevenpolige digitale pressostaat vervangen opnieuw gereset en nu al meerdere keren gewassen zonder problemen.

Super service, gericht op ondersteuning en het ook zelf kunnen oplossen van probleem als klant zonder een direct winstoogmerkt.

Het was eerst even zoeken naar het onderdeel. Ik kon het niet vinden onder mijn type wasmachine. Maar ben daarna gaan zoeken oo het typenummer wat op een stikker op het onderdeel zelf stond. En toen vond ik het wel. Voor handige leken als ikzelf wel iets omslachtig. Misschien kan bij de onderdelen vermeld worden in welke types wasmachines ze zitten. Maar misschien is dat dat wel teveel werk t.o.v. de winst op de kleine onderdelen. Maar ik denk wel dat particulieren dan sneller vinden wat zij nodig hebben en je meer zal verkopen.

Voldoet het bestelde artikel aan uw verwachtingen?

Ja

Score voor TWO Witgoed: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Pressostaten AEG Öko_Lavamat 86760 update