M. de Waal

Gezakt (Havo-scholiere) na een lange dag theorie op 1 foutje wegens zenuwen. Geen probleem melde de instructeur van de cursus, gewoon ons bedrijf bellen zodat ze je snel kunnen inplannen voor alleen het examen. Want je hoeft met 1 foutje teveel de gehele cursus niet opnieuw te doen vertelde de instructeur van Turbo Theorie in Goes. Turbo-Theorie gebeld, nee dat kan niet, wel de cursus opnieuw en dan 30 euro korting. Examen zelf proberen te boeken via CBR deze hebben pas plaats over 1 maand in Goes. Terug opnieuw met Turbo Theorie gebeld, nee helaas we kunnen niets anders voor je doen dan korting geven op de gehele cursus. De enige optie is dus de cursus geheel overnieuw omdat er binnen 1 week nergens meer plaats is voor een examen binnen een straal van 150 km. Het is zo volgens turbo-theorie zo dat je na 1 week de stof en ezelsbruggetjes vergeten bent die je tijdens de cursusdag geleerd hebt. De goedkoopste manier is dus een theorieboek aanschaffen, zelf leren en examen aanvragen bij het CBR. Wanneer je door de zenuwen bij die enkeling zit die zakt voor deze cursus is het echt weggegooid geld en doet turbo theorie er niks aan om service te bieden om je te helpen. Turbo-Theorie wil enkel opnieuw cursussen verkopen. Zeer slechte service en tegenstrijdige informatie ervaren.

Wat vond je van onze theorieles?

Na een lange dag gezakt voor het examen, zeer verwarrende informatie achteraf.

Score voor TurboTheorie.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: