Mijn ervaring met Tuitman vastgoedbeheer is er een van eindeloze frustratie en incompetentie. Ik heb 2 jaar te maken gehad met ze als vastgoedbeheerder, en in deze tijd heb ik gezien dat ze in geen enkel opzicht de kwaliteiten, of menselijke normen en waarden bezitten om zijn rol te vervullen. Als er iets mis was in het huis, beloofde ze om het te regelen, maar hier kwam nooit iets van. komt zelden zijn afspraken na, en maakt tevens valse afspraken namens andere mensen (zei dat hij zou langskomen met de huiseigenaar, maar de huiseigenaar wist van niks). Elke keer dat ik ze confronteerde met zijn onprofessionele en onverantwoordelijke gedrag, probeerde ze de schuld bij mij te leggen, en liet mij voelen alsof ik verkeerd zat. Als tussenpersoon tussen huurder en huiseigenaar zit in een positie waar afspraken maakt met de huurder, en wordt betaald door de huiseigenaar. Als huurder ben je enorm kwetsbaar en afhankelijk in zo'n situatie (Een huurder kan niet dreigen met het stoppen met betalen), en maakt hier onbeschaamd misbruik van.

Ik raad het iedereen resoluut af om met Tuitman in zee te gaan.

Met welke dienst hebben wij u geholpen?

Vastgoedbeheer

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Beste Ruben van Zanten,
Hartelijk dank voor je review met ervaring over de huurperiode bij ons bedrijf. Allereerst willen wij aangeven dat wij het betreuren dat je een negatieve ervaring hebt gehad met ons bedrijf. Ons doel is altijd om iedereen een goede huurperiode te geven. Helaas is dit bij jou zoals je zelf al aangeeft niet gelukt. Hiervoor onze oprechte excuses.
Wij hebben per mail even contact met je proberen te zoeken om onze kant van het verhaal toe te lichten maar helaas hebben we je niet kunnen bereiken. In de mail hebben wij onze kant van het verhaal uitgebreid toegelicht.
Het verhaal samengevat;
helaas hebben wij afscheidt moeten nemen van deze beheer klant ( eigenaar ) omdat hij weinig wou investeren in onderhoud en hiervoor altijd erg lang deed om een beslissingen te maken en of dat wij het konden uitvoeren. wij begrijpen uiteraard dat jullie ons hier op aanspreken om dat wij het eerste aanspreek punt voor jullie zijn. Team Tuitman Vastgoed ^^

Score voor Tuitman - Thuis in wonen: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee