Kocak

Paar maanden geleden hier goedkope tegels gezien en gekocht. Zij zouden het bezorgen en wij gaven aan in het weekend. En ineens werd ik op een woensdag avond gebeld dat hij er stond hij wilde het zo in ons straat zetten op een parkeerplek en anders nam die hem weer mee. Ik wist niet wat me overkwam. Vervolgens het maar geaccepteerd en nu als gevolg fotos volgen nog. Bijna alle tegels zijn zodanig onder kalk overal witte vlekken. Goedkoop oké. Maar wij hebben netjes om advies gevraagd, en men zei prima tegels. Abnormaal dit

Reactie Buitenbart:

Beste Muzaffer,
Hartelijk bedankt voor de review!
Zowel op onze site en in onze winkel hebben we verteld wat de voor- en nadelen van de betreffende tegel zijn.
Kalkuitbloei kan altijd voorkomen en de kans daarop is groter bij een goedkope tegel. Het hoeft niet door de tegel zelf te komen maar kan ook vanuit de ondergrond naar boven trekken. Uiteindelijk zal de kalkuitbloei vanzelf minder worden. Dit is een natuurlijk proces, en dit verdwijnt vanzelf. Meer hierover vindt u op: https://www.buitenbart.nl/kalkuitbloei
Het verdwijnt dus vanzelf, en is een normaal verschijnsel. Dat hebben we ook meerdere keren met u besproken.
Wat het moment van levering betreft:
U heeft op dinsdag rond 10.00u besteld en wilde het materiaal in de zelfde week voor uiterlijk vrijdag 09.00u geleverd hebben!
U beoordeeld onze snelheid van leveren met een 6/10, terwijl we ontzettend snel geleverd hebben.
Normaal is onze levertijd 5-7 werkdagen, maar onze planning en chauffeur hebben hun uiterste best gedaan.
We hadden de transportplanning voor de vrijdag al vol op het moment dat u bestelde en we hebben daarom het materiaal nog op een avond in die week gebracht, zodat uw stratenmaker op tijd over de materialen kon beschikken. De chauffeur heeft speciaal hiervoor ‘s avonds nog gewerkt.
We snappen dat u het liever vrijdagochtend tussen 07.00u en 09.00u had gehad, maar aan de andere kant hopen we wel op begrip vanaf uw kant.
We hebben juist ons uiterste best gedaan om nog u op tijd te kunnen beleveren. (Veel sneller dan de normale levertijd!)
Team Buitenbart

Score voor Buitenbart: 1/5