M. Swets

Matig.
Bij problemen terugvallen op de stelling dat dit in deze branche gebruikelijk is; daar heeft een particulier niet zo veel aan. Als ik in het bestelmenu een leverdatum kan selecteren (en er ook een aantal data niet te selecteren zijn) ga je er als klant vanuit dat dat ook de datum wordt. Als er 1 maal verzendkosten in het winkelmandje komen, ga je er vanuit dat dat de kosten zijn. Je bestelt en betaalt en verwacht de spullen op de aangegeven datum.
Dat er elders op de site nog vermeld staat dat bij bestelling bij meerdere fabrieken meerdere malen verzendkosten betaald moet worden en dus de bestelling tegen gehouden wordt, dat de geselecteerde leverdatum totaal niet interessant is omdat de fabriek tussen de 5 en 7 werkdagen levert, dat merk je pas daarna.
Verder geen enkele reactie ontvangen op mijn klacht dat een partij insluitbanden met een breuk in het midden is geleverd.

Reactie Buitenbart:

Beste Mevrouw,
Allereerst hartelijk dank voor uw review.
Wij zijn het 100% met u eens dat het vervelend is als de winkelwagen niet automatisch bepaalde kosten uitrekent. Dit komt echter alleen voor, wanneer er producten van meerdere fabrieken besteld worden, en dit geven wij op meerdere plekken erg duidelijk aan.
Om toch te voorkomen dat u extra kosten moest betalen hebben wij u meerdere malen proberen te contacteren om zo met u te overleggen wat voor u de best passende oplossing was.
1. Tegels en waaltjes van dezelfde fabriek, alleen de tegels in andere hoeveelheden.
2. Tegels en waaltjes van een andere fabriek, zoals besteld, alleen dan met een extra maal bezorgkosten.
Wij hebben u echter een aantal keer gebeld + voicemail ingesproken + gemaild, maar geen enkele keer een bericht ontvangen. Wij doen dit bewust altijd telefonisch omdat dit per mail soms wat onduidelijkheden voor de klant oplevert, blijkt uit ervaring. Toch hebben we, omdat we geen reactie kregen, u erover gemaild.
We ontvingen van u op 24 augustus een reactie 'Prima om het zo te regelen'. Daarna hebben wij zo snel als mogelijk de order uitgeleverd. Sneller dan in eerste instantie aangegeven!
Betreffende de kapotte opsluitbanden; Wij hebben 's middags 15:40u een e-mail van u binnen gekregen, en de volgende ochtend 9:30u ontvingen wij deze review. We doen ons best om alle e-mails zo snel mogelijk te behandelen. Helaas hebben wij niet zo snel kunnen reageren als gewenst.
Toch willen we u graag tevreden houden en balen er simpelweg van dat u niet tevreden bent. We hebben ons uiterste best voor u gedaan, en we zullen contact met u opnemen.
Team Buitenbart

Score voor Buitenbart: 2/5
Beveelt u Buitenbart aan? Nee
Insluitbanden, betonnen tegels, gebakken waaltjes