Kroezen

Product top, levering slecht

Pluspunten

Over het product zelf ben ik zeer tevreden! Ook het contact met Tuintegelshop voorafgaand aan de aankoop was aangenaam. De levering was echter een ander verhaal. De dag voor de levering kreeg ik een sms’je dat er binnen een bepaald tijdsbestek geleverd zou worden en dat er een half uur van tevoren gebeld zou worden. Ik heb voor dat tijdstip mankracht geregeld, aangezien ik op 3 hoog woon zonder lift en ik de ondervloer nooit in m’n eentje naar boven zou krijgen. De chauffeur was er ruim 1,5 uur te vroeg en heeft niet een half uur van tevoren gebeld. Ik stond daar dus in m’n eentje. Daar had de chauffeur maling aan. Dat de chauffeur niet helpt mee naar boven tillen, is niet meer dan logisch. Maar zelfs toen ik vroeg of hij er dan eventjes bij kon blijven staan als ik heen en weer zou lopen, omdat het anders gestolen kon worden, was hij niet bereid mee te denken. Sterker nog: hij liep al mompelend weg en liet me staan. Ik had wat meer flexibiliteit van de chauffeur verwacht, aangezien hij er én te vroeg was én niet een half uur van tevoren had gebeld

Score voor Tuintegelshop: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Woonplaats Haarlem
Land NL