Kim van de Koevering

Mooi materiaal ziet er degelijk en netjes uit alleen de plaatsing heeft te wensen over gelaten. Schuttingen tegen elkaar aangeplaatst waardoor het hout krom ging staan toen het ging werken. Na een telefoontje kwamen we niet veel verder. Dus uiteindelijk zelf opgelost. Slechte service voor het geld wat je betaald.

Reactie Tuinhout-centrum:

Beste Kim,
Op de eerste plaats vinden wij het vervelend achteraf te horen dat jullie hier zo over denken.
Voordat wij een offerte gemaakt hebben vroegen wij jullie hoe jullie de schutting gemonteerd wilde hebben. We bieden namelijk 2 mogelijkheden aan: tussen de hardhouten palen of strak naast elkaar zodat de palen niet meer zichtbaar zijn. Daarbij hebben wij ook nog aangegeven in de offerte dat de planken op de schermen niet exact met elkaar overeenkomen als ze strak naast elkaar komen te hangen. Jullie kozen met een aantal buren ervoor om ze strak naast elkaar te hangen.
Toen we de schutting geplaatst hadden hebben we alles netjes opgeleverd naar tevredenheid. De rekening is ook netjes betaald er dus ook van uitgaande dat het allemaal naar wens is verlopen. Vervolgens een aantal dagen later heeft u gebeld met de vraag of de schermen wat van elkaar af geschroefd konden worden. Toen heb ik uitgelegd dat wij de palen op een bepaalde afstand hebben staan en daar de schermen strak naast elkaar opgeschroefd hebben zoals afgesproken. Omdat de schermen aan 2 kanten tegen de hardhouten palen geschroefd zijn vanwege het feit dat er meerdere buren meededen kunnen wij dat niet zomaar veranderen en zeker niet als we de andere buren daar niet over gehoord hebben.
U gaf toen aan dat zelf op te pakken en daarmee werd het gesprek beƫindigd.
Ondanks bovenstaande situatie wil ik jullie toch vragen of wij nog iets voor jullie betekenen?
Wij horen graag van jullie.
Mvg,
Tuinhout-centrum

Score voor Tuinhout-centrum: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee