Jos

Goed product, goede vaklui, onvolledige informatie op de site waar een hardhouten tuinpoort inc. plaatsing voor €500 werd aangeboden, maar daar bleek nog een apart bedrag bij te komen voor ‘het vervoer’ en nog een apart bedrag, omdat het een kleine opdracht was, zodat het eindbedrag bijna €800 werd. Over de bijkomende kosten stond niets op de site, ook niet onder de leveringsvoorwaarden.

Reactie Tuinhout-centrum:

Beste Mevrouw Donker,
Zoals telefonisch besproken nemen wij uw review op de eerste plaats zeer serieus en bedanken wij u voor uw feedback! Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze bijkomende kosten niet heeft terug kunnen vinden op de site.
Wij willen hier graag iets mee doen, maar de kosten waar u het overheeft staan er al 5 jaar op.
Bij uw offerte aanvraag ( oranje button rechts bovenin ) waar alle producten in staan die u gekozen heeft kunt u kiezen voor transportkosten binnen de regio of buiten de regio. Daarnaast staat er in dikgedrukte letters bij LET OP: Bij het plaatsen van minder dan 9,5 strekkende meter schutting komt er €125,- als kleine vergoeding bij.
Dit i.v.m. een minimum tarief voor het plaatsen van de schutting.
Het betreft in dit geval alleen een poort en dus valt dit onder de 9,5m1. Per mail hebben wij u hiervan een printscreen gestuurd. Mocht u naar aanleiding hiervan nog vragen hebben dan horen wij graag van u!
Wij wensen u veel plezier met de poort!
Mvg,
Team Tuinhout-centrum

Score voor Tuinhout-centrum: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee