Slechte afwerking. Schuttingdelen die niet goed vast zitten bijvoorbeeld. Of spijkers die er krom ingeslagen zijn.
Geen afdeklat op schutting, waardoor weersinvloeden en vuiligheid vrij spel hebben. Hierover contact gehad, maar dit type schutting zou zo standaard afgewerkt worden. Helaas geen overeenstemming kunnen bereiken hierover.

Reactie Tuinhout-centrum:

Beste Jochem en Nienke,
Omdat jullie in een collectief de schutting wilde bestellen hebben wij een dag georganiseerd om met alle bewoners bij ons in de showtuin te komen kijken. Daar heeft u duidelijk kunnen zien hoe de schuttingen er precies uit zouden komen te zien.
Een aantal bewoners koos voor verticale schuttingen ( met bijbehorende afdeklat ) en een aantal bewoners, waaronder jullie, koos voor horizontale schuttingen waarbij de schutting helemaal bekleed is met rabatdelen tot bovenaan.
Bij een van de bewoners met horizontale schuttingen waren er een paar planken losgeraakt die wij direct hebben hersteld naar tevredenheid.
Bij de horizontale schuttingen zit een afdekbalk bovenop die alleen van de bovenkant zichtbaar is omdat die aan 2 zijde bekleed is met rabatdelen. Dit is ook bij ons in de showtuin te zien!
De afdeklat waar jullie het over hebben past helemaal niet op dit type schutting en is een standaard afdeklat voor verticale schuttingen en dus niet voor horizontale schuttingen. Zou je die afdeklat voor verticale schuttingen er wel opdoen dan valt de afdeklat tussen de 2 bekleden kanten in of als je de afdeklat boven op de afdekbalk voor horizontale schuttingen zou plaatsen steekt de afdekbalk aan weerszijde uit! Dat is de reden dat het niet mogelijk is.
Dit heb ik ook bij diverse bewoners persoonlijk toegelicht maar helaas is dat nog niet duidelijk Uiteraard kan hier geen overeenstemming bereikt worden omdat het op de eerste plaats niet zo is aangeboden en ten tweede hadden wij iets moeten gaan maken wat niet past…
Als u het prettig vindt wil ik dit best nog een keer persoonlijk komen toelichten! En als er een plank los zit horen wij dat ook graag dan zorgen wij dat dit netjes wordt hersteld!
Mvg,
Tuinhout-centrum BV

Score voor Tuinhout-centrum: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee