Veck Hoveniers

Wat een slecht bedrijf! Schuttingschermen besteld, ontvangen en gemonteerd, waar een fabrieksfout in zit. Wij hebben meerdere malen contact gehad en thd uitgenodigd om te komen kijken naar het probleem! Maar ze doen geen enkele moeite en komen niet eens bij het probleem kijken.
Erg triest dat je als verkopende partij zulke slechte service en producten levert!

Geen!!!

Reactie Tuinhoutdiscount.nl:

Goedemorgen,
Allereerst vervelend om te horen dat u dit zo heeft ervaren.
Wij hebben zojuist even in ons systeem gekeken en zien dat hier inderdaad al een lange historie aan communicatie is. Feit blijft echter wel dat u zelf de tuinschermen heeft aangepast (opgevuld) tegen het advies van zowel ons, als de leverancier Woodvision/Hillhout, in. Hierover is meermalen duidelijk gecommuniceerd dat dit niet de bedoeling is. Door het opvullen van de frames is het hier dus fout gegaan. Hout krimpt en zet uit. Wanneer u na een periode van krimp het frame opvult en het hout zet vervolgens uit dan gaat het fout. Dit hebben wij ook meerdere keren naar u gecommuniceerd na het ontvangen van uw e-mailtjes en brieven.
Nogmaals, wij vinden het erg jammer dat u de producten zo ervaart. Wanneer dit een fabrieksfout zou zijn geweest dan hadden wij dit met alle liefde voor u willen oplossen. Echter is dit geen fabrieksfout, maar een montagefout. Wij kunnen hierin dan ook geen schuld nemen.
Wij wensen u een fijne dag!
Team Tuinhoutdiscount.nl

Score voor Tuinhout Discount: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: