Dennis Bonnet

De kwaliteit die ik gewend was en waarom ik hier heen ging om hout te halen is helaas niets meer van over. Van de 7 planken waren er 2 van ander materiaal en een paar centimeter korter dan de rest. Ze waren veel lichter qua gewicht en qua kleur. De palen moesten al opnieuw geschaafd worden omdat ze er volgens de medewerker ‘niet uit zagen’ en hij verbaasd was dat dit klaargelegd was. Verder was de raveelhouder die 65 mm zou zijn volgens de medewerker maar 63 mm en dus moest ik de paal frezen omdat de raveelhouder anders naar buiten werd gedwongen. Dus helaas geen goede ervaring terwijl dit wel zo was. Misschien iets te groot geworden?

Reactie Tuinhoutdiscount.nl:

Beste Dennis,
Jammer dat uw ervaring met ons deze keer minder is verlopen.
Ik weet nog hoe dit is gegaan, ik heb u nog geholpen toen u uw bestelling bent komen halen.
De palen die voor u klaar waren gelegd waren inderdaad niet fraai, waarom ik dus nieuwe ruwe palen netjes voor u hebt geschaafd.
De planken zijn niet van verschillende houtsoorten, de planken die u heeft afgehaald hebben wij maar in een soort hout. Dat de ene plank lichter is dan de ander kan, dit heeft te maken dat de ene plank meer uit de kern van een stam word gezaagd dan de ander, dit verklaard ook het gewicht. Lengte verschil hebben onze producten altijd, dat heeft te maken dat al onze producten uit het land van herkomst machinaal worden gezaagd, hier kan soms lengte verschil in zitten.
Wat betreft de raveeldrager; Er is geen raveeldrager in de maat 65mm zoals de maat van de paal is die u bij ons gekocht heeft. Ik kan mij nog heel goed herinneren dat ik u verteld hebt dat u de paal moet verjongen om in deze raveeldrager te monteren.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en hopelijk tot ziens bij Tuinhout Discount.
Mitch Hoogervorst
Tuinhout Discount

Score voor Tuinhout Discount: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: