Janneke van der Waal

Dag van levering bel ik hoe laat ze komen. Is er geen levering bekend bij dit bedrijf. De week ervoor nog de toezegging gehad dat ze deze bewuste dag zouden leveren. Na anderhalf uur wordt ik gebeld dat ze een uur later voor de deur staan. De schuttingdelen worden liggend geleverd en zijn hierbij beschadigd doordat de schroeven er allemaal scheef ingezet zijn. Bij het plaatsen van de schutting is geen enkel deel gekijk aan elkaar. De togen zijn scheef, de dwarslatten zitten ongelijk, zilveren schroeven in zwarte geverfde delen en de hoogte maten zijn ook verschillend. Gelijk gebeld en gezegd dat ik vind dat ze zich mogen schamen om zo'n product voor die prijs (€90 p.st) en hoge afleverkosten te leveren. Ik moest foto's opsturen. Als antwoord krijg ik dat ik 40 euro korting kan krijgen en een blik verf zodat ik de schuttingdelen zelf nog een keer kan schilderen. Alsof dat mijn enige klacht is. Ze maken zich er niet alleen bij de service maar ook met het maken van de schuttingdelen met een Jantje van leien van af. Mijn conclusie is dat er geen levering klaar stond en dat ze in anderhalf uur tijd even snel vier schuttingdelen in elkaar hebben geflanst. Ik koop hier nooit meer!!

Doe net of de klacht je interesseert en erken dat er iets niet helemaal goed is gegaan. Dat geeft de klant iig het gevoel serieus genomen te worden en het siert het bedrijf. De geboden oplossing is dan ook minder lachwekkend. Nu zet t alleen maar kwaad bloed.

Heb ik niet ontdekt..

Score voor Tuinafscheiding.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Zwarte schuttingdelen met toog