Bij mijn 1ste bestelling (douglas palen) in juni was ik niet geheel tevreden, 2 geschaafde palen ontvangen welke aan 2 zijde niet geschaafd waren. Na melding hiervan werden deze keuring omgeruild voor 2 wel volledig geschaafde palen, netjes opgelost. Bij mijn 2de bestelling (Zweeds rabat RAL7016) ben ik eerst langs geweest om de kleur en kwaliteit te checken. Bij de bestelling wel aangegeven om alleen onbeschadigde (bruikbare) planken te leveren. Tevreden over het geleverde hout.

1) Jullie gebruiken verschillende namen/websites, in het begin verwarrend voor nieuwe klanten die bestellen onder naam 1 en antwoord krijgen onder naam 2. Dit terwijl je ook al vele andere sites hebt bezocht bij je zoektocht naar tuinmaterialen.
2) Ik vroeg bij mijn 1ste bestelling in juni om een sample van rabat RAL7016, dit kon niet meegeleverd worden, bij mijn bezoek in augustus kreeg ik diverse samples mee. Was wel 1,5hr rijden om o.a. de kleur te beoordelen.

Veel producten goed te beoordelen en zien bij jullie verkooppunt. Overzichtelijke site.

Score voor Tuinafscheiding.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Douglas palen en Zweeds rabat