hallo,

Kwaliteit van facturatie
Kwaliteit van telecomdiensten
Kwaliteit van het advies

Marco

Vanaf begin levering is er slechte communicatie, wordt er niet gedaan wat er is beloofd. Diverse excuses, maar zelfs het commerciële management laat het afweten. Beloven beterschap maar ook hier kom... Vanaf begin levering is er slechte communicatie, wordt er niet gedaan wat er is beloofd. Diverse excuses, maar zelfs het commerciële management laat het afweten. Beloven beterschap maar ook hier kom je van een koude kermis thuis.

Sterke punten hallo,

Support probeert je ergens nog wel te helpen, maar commercie is echt.....

postmus

Waardeloos

Nicky

Goeie app

Duidelijk

Reactie hallo,:

Bedankt voor je beoordeling Nicky! Fijn om te lezen dat je tevreden bent.

Jasir bv

Problemen met het verzenden en synchroniseren van outlook

snel en kundig

Reactie hallo,:

Bedankt voor je beoordeling en fijn om te lezen dat het probleem met Outlook is verholpen!

P. Van Beijeren bv

Zeer goed contact geweest met medewerker. Zelfs ‘zomaar’ gebeld door Hallo om te vragen of alles goed ging!

Sterke punten hallo,

Goed contact met altijd een oplossing.

Reactie hallo,:

Dat is fijn om te horen! We staan graag voor jullie klaar.

Herman

Zojuist fantastisch geholpen door Michelle.

Sterke punten hallo,

Snelle service en probleem snel verholpen

Reactie hallo,:

Bedankt voor je feedback en wat fijn om te horen dat je goed bent geholpen! We zullen je compliment doorgeven aan Michelle. :)

van den Bosch & Kroes psychologen

We hadden een probleem met de extensie van het centrale toestel. We zijn uitstekend geholpen. De medewerker deed zijn best te ondersteunen, te helpen, ideeën te genereren, het probleem op te lossen... We hadden een probleem met de extensie van het centrale toestel. We zijn uitstekend geholpen. De medewerker deed zijn best te ondersteunen, te helpen, ideeën te genereren, het probleem op te lossen en dat is ook helemaal gelukt. Hij gaf ons nog wat achtergrond info en gebruiksaanwijzingen, waarmee in een evt volgend geval zelf al veel kunnen doen.

aandacht en oplossingen zoeken

Delsin B.V.

Te weinig aandacht voor klanten. Er is eigenlijk geen contact

Het werkt

Second Sale Kringloop

Ze doen wat ze beloven van A tot Z! Je bent bij Hallo geen klantnummer maar echt klant. Zeer klant vriendelijke medewerkers. Ben zo gelukkig met Hallo,

Sterke punten hallo,

Klant vriendelijk, komen afspraken na, en we hebben een geweldige stabiele glasvezel lijn voor ons bedrijf.

HAC

Gelukkig zijn er een heleboel blije klanten, ik hoop voor hen dat ik de enige minder blije ben

Sterke punten hallo,

de klantenservice doet z'n best