Info over verloop reservering
Reserveringsgemak
Snelheid reservering

Kristof Vandeput

Beste,
Onze dochter(Justine Vandeput) zou 21-7-2019 naar Izmir vliegen om 21.45u vanuit Brussel.
Wij waren ruimschoots op tijd.
Bij het in boeken aan de balie werd er gewoon gezegt u papieren zijn niet in orde,ze controleerden nog eens haar identiteitskaart niet. Er was iets niet in orde met het Turks visum terwijl wij met jullie ervoor op 11/7/2019 om 18u13 en 12/7/2019 om 10u04 gebeld hebben of dit juist was ingevuld (gesprekken werden opgenomen bij jullie).
Conclusie onze dochter mocht niet mee terwijl ze niemand kunnen tegenhouden voor een visum , wel in Turkije om het land in te mogen en als het daar niet in orde was kon ze in Turkije nog een nieuw kopen.
Ik vindt dit een schande en ga hier mee verder als jullie onze vlucht en transportkosten niet terugbetalen.
Wij hebben toen een vlucht geboekt naar Izmir de 22/7/2019 om 2u10 s'nachts wat inhoud een extra boeking en een 400km op en neer Keulen .
Gelieve hier dringend een gevolg aan te geven.

Reactie Triptime Vliegtickets:

Wij vinden het erg vervelend dat uw dochter hinder heeft ondervonden bij de uitvoering van haar reis.
Uit onze gegevens blijkt dat u uw beklag ook telefonisch heeft gemeld.
Wij hebben u telefonisch uitvoerig te woord gestaan inzake uw klacht.
U schrijft dat u op 11/7/2019 om 18u13 en 12/7/2019 om 10u04 contact gehad heeft met ons.
Wij hebben onze telefoonlogs gecontroleerd en u eerder telefonisch bericht dat deze informatie onjuist was.
Desondanks heeft u volgehouden dat de informatie wel juist was.
Hierop hebben wij u verzocht u een overzicht van de gesprekken van uw mobiele provider te verzenden.
Na ontvangst van deze informatie zouden wij het e.e.a. nader onderzoeken.
Helaas hebben wij tot op heden niet de verzochte informatie van u mogen ontvangen.
Gelieve deze informatie naar klantenservice@triptime.nl te verzenden.
Verder vinden wij het jammer dat u niet telefonisch contact met ons heeft opgenomen op het moment van het inchecken.
Als u contact met ons had opgenomen, hadden wij u van dienst kunnen zijn.

Score voor Triptime Vliegtickets: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Aangekocht product: Vliegticket 21/7/2019 Brussel-Izmir