Info over verloop reservering
Reserveringsgemak
Snelheid reservering

M. ISIK

Dat is de tweede keer dat ik met jullie geregeld. Toen had ik ook zelfde probleem maar hadden ze goed geregeld.
Wegens mijn vader overleden moesten we met mijn dochter en mijn vader(overleden) in de kist met de zelfde vliegtuig voor 3 dagen naar Turkije brengen voor 3 dagen. Ik denk niet dat jullie mij begrepen anders werd ik geholpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Van een Fout mocht ik niet inchecken.
Wegens auto correctie van mijn computer
Ik weet zeker wat mijn naam in de paspoort staan geschreven.
Voluit naam als Mehmet maar dat is corrigeert naar M.
Dat kunt u ook zien als hoofd boeker Mehmet staat
Maar opvlieg ticket staat M.
Daar voor heb naar op het vlieg veld naar 0758200115 gebeld
om te laten corrigeren hebben ze me niet geholpen
normale prijs was 383 euro had ik betaald(denk ik)
Ik heb niet annulering gevraagd ik zei alleen dat ik mijn naam gecorrigeerd worden

ze zeiden dat ik moet nieuwe ticket kopen voor €689,18
vliegtuig vol daarom is het zo duur zeiden ze, ik heb gezien ook niet vol ongeveer 80% vol
Dat is SCHANDALIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik moest samen met de overleden(mijn vader) vliegen
Kunt u voorstellen wat ik voel???????????????????????????

Zo heb ik mijn plaats 2 keer gekocht (€388,26 + €689,18)
Is dat NORMAAL???????????????????????????????????????

In Juli ook met Triptime gevlogen toet had mijn vrouw ook zoiets fout was maar toen hebben ze netjes geholpen
en heb ik ook mijn goede ervaringen met jullie gedeeld(dat kunt u wel zien!!!!!!!!!!!)

Hierbij vraag ik mijn €689,18 terug
Ik laat dit niet zo
Dat moeten jullie zo weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Boekingsnummer: VR24J8 (eerste boekingsnummer)

Booking ref. TK/RJQGXI/ (tweede boeking)
serin/validator :57490694 (tweede boeking)
Ticketno: 2352360510379 (tweede boeking)

Naam : Mehmet ISIK
Tel. 0611582336

SCHANDALIG

Reactie Triptime Vliegtickets:

Bij het invoeren van de namen van de passagier wordt op onze reserveringspagina in het rood nadrukkelijk aangegeven dat u de namen van de passagier dient in te vullen ‘zoals vermeld in reisdocument’.
Dit betekent dat de namen uitgeschreven dienen te worden zoals dit vermeld staat in het reisdocument.
Dit wordt nadrukkelijk vermeld op de website om te voorkomen dat de passagier hinder zal ondervinden gedurende de reis.
Desalniettemin heeft u tijdens het plaatsen van de boeking niet de naam vermeld zoals dit ook in uw reisdocument staat vermeld.
Indien de gegevens zoals vermeld in het reisdocument niet overeenkomt met de gegevens zoals bekend bij de luchtvaartmaatschappij, dan is het check-in personeel genoodzaakt om u volgens het APIS* regelgeving tot de vlucht te weigeren.
*De luchtvaartmaatschappijen zijn verplicht ‘AdvancePassenger Information’ (APIS) te verzamelen en aan te leveren aan grensautoriteiten van bepaalde bestemmingen.
Hieronder valt identiteitsinformatie zoals vermeld in het reisdocument en basis vluchtinformatie, deze informatie dient strikt overeen te komen zoals vermeld in het reisdocument.
Wetgeving dwingt luchtvaartmaatschappijen het APIS proces en de kwaliteit van deze informatie correct aan te leveren.
Passagiers mogen niet mee aan boord indien de gegevens niet juist zijn aangeleverd.
Derhalve kan dit voor luchtvaartmaatschappijen leiden tot hoge boetes of zelfs het intrekken van licenties om op een buitenstation te opereren, indien zij niet in staat zijn te voldoen aan de APIS regelgeving.
Voor wat betreft uw opmerking dat wij u niet hebben geholpen het volgende.
U heeft telefonisch contact opgenomen met ons.
Wij hebben de situatie uitvoerig aan u toegelicht en aangegevn dat wij niet de mogelijkheid hebben om uw naam te wijzigen, derhalve dat wij u inzake uw verzoek niet konden helpen. Indien wij u konden helpen, dan zouden wij dat zeker gedaan hebben.
Wij adviseren u om in het vervolg uw namen in te vullen zoals vermeld in uw reisdocument.

Score voor Triptime Vliegtickets: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Aangekocht product: vliegticket