Info over verloop reservering
Reserveringsgemak
Snelheid reservering

Nóóit meer Ticet van Triptime.Wij hebben gisteren avond via internet ticet geboekt, in augustus geen lastminut. ongeveer 800 euro betaald(2persoons)
Ochtend gebeld met mede werker gesproken dat wij per omstandigheiden
Analuren wilde.hij zij krijgen wij 50 euro terug perpersoon. Om dat wij gelijk reageerde heb.asl tijd over was krijgje niets! Onzin!!!

Reactie Triptime Vliegtickets:

U heeft bij ons op 14 maart 2018 een boeking geplaatst met vertrek op 11 augustus 2018 en retour op 21 augustus 2018 voor 2 personen. Tijdens het plaatsen van de boeking kunt u additionele dekkingen bijboeken zoals een Annuleringsdekking of een TripFlex. Deze dekkingen bieden u, mits u voldoet aan de voorwaarden, de mogelijkheid om kosteloos te wijzigen en te annuleren. Op het moment dat u de boeking wenst voort te zetten zonder deze dekkingen krijgt u een alert van ons systeem met de risico's die er aan verbonden zijn. U heeft ondanks het alert bewust beide dekkingen niet bijgeboekt.
Één dag na het plaatsen van de boeking heeft u diverse malen telefonisch contact met ons opgenomen met de mededeling de boeking te willen annuleren of te wijzigen. Wij hebben u voor beide mogelijkheden geinformeerd over de kosten. U heeft aangegeven het te willen overwegen en ons nader te informeren.
Wij betreuren de ontstane situatie, echter zijn wij ook gebonden aan de regels en voorwaarden van de luchtvaartmaatschappijen.Helaas kunnen wij hiervan niet afwijken.

Score voor Triptime Vliegtickets: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Aangekocht product: