Verdelux

Sandra van den Brink

Na lang sparen party tent gekocht, geleverd met kapot frame, nu geen enkele reactie, telefonisch niet te bereiken, diep triest šŸ˜¢

Na mijn onmiddeljjke betaling wel snelle levering

Eric Aarts

Super bedrijf.paviljoen geweldig

El Jardin

Geweldig

Snelle Levering en mooi product!!!

Hans van Dijk

SNELLE LEVERING EN PRACHTIG PAVILJOEN WIJ HEBBEN NIETS DAN EEN GEWELDIGE ERVARING MET DIT BEDRIJF ZEER SNELLE LEVERING EN EEN ECHT KWALITEIT PRODUCT CHAPEAU EN VIJF STERREN DIK VERDIEND !!!!

SNELLE LEVERING EN ZEER VRIENDELIJKE KLANTENSERVICE

ElJardin

Prima levering zoals beloofd. De twee fietsenhoezen zijn stevig en passen goed om onze fietsen.

Goed product, goede prijs

Henri

Bedrijf levert waardeloze spullen paviljoen gekocht en doek veel te strak. Naden begonnen al te scheuren bij montage en na 1 zonder gebruiken overal gescheurd. Lampjes missen 1 ledje en willen ze... Bedrijf levert waardeloze spullen paviljoen gekocht en doek veel te strak. Naden begonnen al te scheuren bij montage en na 1 zonder gebruiken overal gescheurd. Lampjes missen 1 ledje en willen ze niet herstellen .

Hun sterkste punt is nergens op reageren.

Willem

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf.

Wilma

Waardeloos. Dak veel te strak. Scheurt bij alle punten. Contact opgenomen maar we waren er slordig mee omgegaan. Koop er nooit meer iets

Kan er geen bedenken

Patricia

Zeer zeer slecht

Niet onzin verkopen

3ssen interieur

2 jaar geleden paviljoen gekocht. Dak veel te strak paste ne als ik midden steunen niet gebruik. Afgelopen jaar scheurde het doek al bij plaatsen. Nu nieuw dak besteld maar kreeg lampen... 2 jaar geleden paviljoen gekocht. Dak veel te strak paste ne als ik midden steunen niet gebruik. Afgelopen jaar scheurde het doek al bij plaatsen. Nu nieuw dak besteld maar kreeg lampen toegestuurd. Reageren totaal niet op mail of telefoon. Slechtste online verkoop ever.