Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

Wij hebben een fijne reis met ons gezin door Australië gemaakt. Van te voren hebben we aangegeven welke delen van Australië we wilden zien en Ilona en collega's hebben hebben met ons de route uitgestippeld en de accomodaties voorgesteld en geboekt. Deze accomodaties lagen op mooie of praktische locaties. De accomodatie op Magnetic Island was niet geschikt voor 4 volwassenen en niet bijzonder.

De keycode van het eerste huis in Cairns was niet vooraf aan ons doorgegeven. Wij hebben via via veel moeite moeten doen om contact te krijgen met de eigenaar van het huis. Zij heeft ons tenslotte de code doorgegeven. Kerry Muller verdient trouwens een compliment als de beste gastvrouw van de vakantie.
De accomodatie op Magnetic Island was niet geschikt voor 4 volwassenen. Dit is volgens de accomodatie door jullie niet goed gecommuniceerd. De bedden waren geschikt voor 2 volwassenen en 2 kinderen. het was niet bekend dat er sprake was van 4 volwassenen (twee volwassen kinderen). Op een mail van ons tijdens de vakantie is door jullie niet gereageerd.

Score voor TravelEssence: 4/5
Zou u TravelEssence aanbevelen? Ja