Maud

Vooraf wordt er vaak gecommuniceerd over de gemaakte afspraken, wat heel duidelijk is. De vertegenwoordiger gaf aan dat het een dag werk was en dat we op het einde samen met de monteur de trap nalopen voor een controle aan de hand van een checklist. De monteur was netjes op tijd aanwezig. We hadden vooraf begrepen dat het een dag werk was en we hadden allebei vrij van ons werk vanaf 14 uur voor de oplevering. Echter bleek de monteur al om 11.45 uur klaar te zijn. Er is dus geen oplevering geweest. We zijn blij met hoe de trap geworden is en het is een mooi resultaat.
Er zijn wel wat beschadigingen aangebracht aan de wangen bij de trap die vooraf al geverfd was. Maar dit is misschien niet te voorkomen bij het plaatsen? Dit hebben we dus niet kunnen vragen aan de monteur en we moeten de wangen dus weer opnieuw verven.

Op de vraag of ik het bedrijf zou aanbevelen, op basis van de omgang met klanten vooraf en de uitgevoerde werkzaamheden wel, maar ik ben niet zo tevreden als ik vooraf gehoopt had.

Score voor Traprenovatie Expert-NL: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: