Klant2021

Ik had per ongeluk een lege toner bestelt ipv een inkt cartridge. Terugsturen is een heel gedoe. Ze doen van alles om ervoor te zorgen dat je geen producten terugstuurt. Verzendkosten zelf betalen, pakket mag niet geopend worden etc. Advies is om enkel bij dit bedrijf te bestellen als je zeker weet dat je de juiste artikel hebt, anders zou ik niks kopen bij dit bedrijf.

Reactie Totaalinkt Shop:

We hebben de klant gesproken, het gaat hier om een drum unit die de klant heeft besteld en niet een lege toner.
De drum unit is geen toner en indien niet gewenst mag deze terug gestuurd worden naar ons. Mits deze nog voorzien is van gesealde verpakking. Bij een geopende verpakking kan een drum unit beschadigd zijn en wordt deze niet geaccepteerd.
Jammer dat klant hier niet mee eens is.
Daarom is het ook altijd goed om te controleren wat u besteld voordat u de bestelling afrondt met bestelling. Bestellen zonder dat je zeker bent of het wel het juiste is, is nooit goed. We hebben dan liever dat klanten ons even belt om dit na te vragen. Dit voorkomt namelijk veel rompslom.
Team Totaalinkt

Score voor Totaalinkt.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee