tom de vries

Vind dat t allemaal goed gaat. Wat ik wel vervelend vind is dat die inktcardridges in een pakje zitten dat niet door de brievenbus kan. Ook vind ik t stom dat het pakje (dat groter is) niet meteen naar n afhaalpunt kan.
Het is net of iedereen het fijn vind dat het bij de buren wordt afgegeven. Vervolgens ontbreekt t briefje in de bus (is gebeurd)bij welke buren het is afgegeven en in uw tekst lijkt t erop dat dat inderdaad ook niet wordt gedaan. Je weet dan niet of t is geleverd en bij wie. Dus maak 't mogelijk dat de klant de leveringswijze in eigen handen houdt .........

Reactie Totaalinkt Shop:

Onze reactie:
Bij de door deze meneer gekozen verzendmethode (PostNL pakket) is het mogelijk om de zending direct bij een pakketshop af te laten leveren indien gewenst.
Dit kan al tijdens het plaatsen van de bestelling in onze webshop worden aangegeven.
Als dit niet word opgegeven dan zal levering op het opgegeven aflever adres plaatsvinden.
Mocht een PostNL chauffeur de zending niet op het opgegeven adres kunnen afleveren dan zal deze doorgaans proberen om de zending bij één van de buren af te leveren.
Hiervan word u normaliter via een briefje in de brievenbus en of via de track and trace op de hoogte gebracht.
Helaas komt het echter weleens voor dat de PostNl chauffeur dit helaas niet doet.

Score voor Totaalinkt.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja