mevrouw C

Ze heeft me heel goed geholpen, klachten zijn duidelijk verbeterd. Ik heb wel nog restklachten waarvan duidelijk is dat ze mij daar niet verder in kan begeleiden. Ook hier was ze helder over en dat vind ik prettig, en ook sterk dat ze haar grenzen erkent. Wat ik nog mis (en waarom het geen 9 is) is dat ze breder kan kijken dan haar vak en kan aangeven waar ik dan nog eventueel terecht kan voor verdere verbetering. In dit geval is dat meer neurologische hulp. Ik heb nu zelf iets gevonden, maar had daar graag wat hulp bij gehad.

ons traject duurde best lang (een jaar ongeveer) en in dat jaar kreeg ik nog een andere aandoening waar ik (nog steeds) veel last van had. Door toeval kwam ik een keer bij een collega (mijn fysio was met vakantie) die veel meer kennis bleek te hebben dan mijn eigen fysio van de tweede aandoening. Toch wordt er dan niet doorverwezen. Ik vond het lastig om na zo'n lange relatie te zeggen dat ik naar een ander wilde. Maar je wordt dan niet optimaal geholpen. Het zou beter zijn als binnen Topfit een client niet van één fysio is, maar er meer wordt samengewerkt vanuit expertise (overigens weet ik dat de twee fysio's wel onderling overlegd hebben over mij, maar dat leidde niet tot een doorverwijzing), zodat je voor elke aandoening bij de juiste zit. Jullie hebben tenslotte bij elkaar alle expertise wel in huis denk ik. Ik heb nu hulp gevonden bij een praktijk buiten Topfit (overigens ook geen fysio maar chiroprator)

Score voor Topfit-fysiotherapie: 4/5