Pieter

Communicatie erg slecht!

De communicatie kan sterk verbeterd worden. Ondanks Corona situatie mag er wel beter naar consument gecommuniceerd worden.Telefonisch niet bereikbaar door Corona. Daar snap ik niets van. Wat is makkelijker o thuis te doen dan telefoneren? Alleen vragen via de email.
Vragen per mail worden worden afgedaan met standaard antwoord. Na later weer een vraag gesteld te hebben, weer het zelfde antwoord. Na mijn vraag of er iets concreter aangegeven kan worden wanneer mijn bestelde product geleverd gaat worden anders overweeg ik "mijn geld terug". Geen reactie, wel credit nota!

Reactie ToolMax.nl:

Bedankt voor uw review Pieter.
Allereerst wil ik u onze excuses aanbieden voor het feit dat het voor u zo moeilijk was om contact te krijgen.
Graag wil ik hier ook uitleggen wat de oorzaak hiervan was.
Wij hebben gekozen voor de veiligheid van ons personeel door thuis te gaan werken. Echter was het met ons telefoonsysteem niet mogelijk om de vaste lijn door te schakelen naar mobile apparaten. Wij hebben toe de keuze gemaakt om de telefoon in zijn geheel uit te schakelen.
De coronamaatregelen zorgden er ook voor dat wij meer bestellingen kregen, wat volgde in meer vragen, klachten en andere mails. Onze klantenservice was hier niet op voorbereid en bleek zwaar onderbemand. Wij zijn op dit moment in het proces om meer personeel voor deze afdeling aan te nemen om alle mails weer goed te kunnen beantwoorden.

Score voor ToolMax.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Nilfisk Alto Hogedrukslang