Jean-Paul Van Geyt

NOOIT MEER!!! Dinsdag bestelling geplaatst voor een Bosch schuurmachine, was die dag bezig met een klus toen men schuurmachine het begaf ,met de verkoopbelofte vandaag besteld morgen in huis, vlug bestelling gedaan bij jullie.
We zijn nu vrijdag en nog steeds niets ontvangen. Nu dat we juist een verlengd weekend hadden en ik veel gepland had te doen . Ik had beter mijn aankoop gedaan in de bouwmarkt hier in de buurt. En dan krijg ik nu een mailtje toegestuurd om te vragen hoe tevreden ik ben terwijl ik nog niets ontvangen heb.
WAT DENKEN JULLIE ZELF.....IK in ieder geval NOOIT MEER met Toolmax.

Kom jullie afspraken na.verwijder de slogan vandaag besteld, morgen in huis van jullie website.

Reactie ToolMax.nl:

Bedankt voor uw review!
Vervelend om te horen dat uw bestelling niet de volgende dag in huis was, zoals u wel had verwacht.
Echter hebben wij in verband met de enorme drukte en vertragingen bij bezorgdiensten deze slogan al van onze website afgehaald. Wij hebben het voor deze bijzondere tijden veranderd in "Vandaag besteld, is vandaag verzonden".
Dit betekent dat wij het product dezelfde dag nog klaarzetten voor de koeriersdienst.
De bezorgtijden van DHL en PostNL die daar nog bovenop komen hebben wij ook helaas geen invloed op.

Score voor ToolMax.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Bosch PSM 100 A Multischuurmachine ordernm BVB201...